Sunday, May 22, 2011

မိတ္ဆက္

ကၽြန္ေတာ္ ဟာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တစ္ေယာက္ပါ။ ဒီ ဘေလာ့ ကလည္း ဗုဒၶဘာသာ၀င္ ကို ေစာ္ကားေနတဲ့ ဘေလာ့ ျဖစ္တဲ့ http://messengerforbuddhist.blogspot.com က ေမးတဲ့ ေမးခြန္း ေတြကို ျပန္လည္ ေျဖၾကားျခင္း ေျဖရွင္းျခင္း ျပဳလုပ္ေပးမယ့္ ဘေလာ့ပါ။

ေရွးဦးစြာ ကၽြန္ေတာ္ ေျပာခ်င္တာကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ဗုဒၶဘာသာ ဘုန္းႀကီးလည္း မဟုတ္ သလို ကိုရင္လည္း မဟုတ္ပါဘူး... သို႔ေပမယ့္ ဗုဒၶဘာသာကို မိရိုးဖလာကိုးကြယ္သူေတာ့မဟုတ္တဲ့ေၾကာင္း ႀကိဳတင္အသိေပးပါရေစ..။


ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားအတြက္ ေစတမန္ ဘေလာ့ အေၾကာင္းဖတ္မိပံု

ပထမဆံုး ကၽြန္ေတာ္ http://messengerforbuddhist.blogspot.com အေၾကင္းကို ေမးလ္ထဲကေန ဖတ္မိတာပါ။ ေနာက္ အဲဒီ messengerforbuddhist (ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားအတြက္ ေစတမန္) ဘေလာ့ကို သြားဖတ္ေတာ့ ေရးထားတာေတြက မ်ားလြန္းအားႀကီးလို႔ ဘယ္က စဖတ္ရမွန္းမသိျဖစ္မိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ အားတဲ့အခ်ိန္ ျဖည္းျဖည္းခ်င္း ဖတ္ရင္းနဲ႔ အဲဒီဘေလာ့ ကေရးထားေမးထားတာေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္ သိသမွ် ေျဖၾကားေပးပါ့မယ္။


ကၽြန္ေတာ္က ဘုန္းႀကီး မဟုတ္တဲ့အတြက္ ပါဠိလိုေတာ့ မတတ္ပါဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္သလို ေျဖမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အမွားပါရင္လည္း ပါသြားမွာပါ။
ၿပီးေတာ့ ကၽြန္ေတာ္က ဗုဒၶဘာသာ၀င္တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ပဲ ေျဖမွာမဟုတ္ပါဘူး... ကၽြန္ေတာ္က ကၽြန္ေတာ့္ဥာဏ္အား လြတ္လပ္စြာ ေတြးေခၚစဥ္းစားနိုင္အား နဲ႔  အမွန္တရား ကိုပဲ ဦးစားေပးေျဖမွာပါ။ ကၽြန္ေတာ့အေျဖမွာ လိုအပ္မွဳ႔ေတြလည္း ရွိနိုင္ပါတယ္။

No comments:

Post a Comment